dimarts, 2 d’abril del 2019

El Rap de les taules de multiplicar

17 comentaris:

  1. Aquests artistes ballen i canten molt bé, a més a més han après les taules de multiplicar amb uns rodolins fets per ells.

    ResponElimina
  2. Ha sigut molt xulo que hagem fet les taules de multiplicar amb rodolins!!!!! M. Tapias

    ResponElimina
  3. M' agradat molt el rap de les taules de multiplicar i a més no només hem fet rodolins sino també ens hem après les taules de multiplicar.
    Itziar 3r

    ResponElimina
  4. A mi m'ancantat aquesta activitat a mes a mes hem apres les taules de multiplicar i hem fet musica i ed.fisica
    Rocio 3r

    ResponElimina
  5. A mi m'ancantat aquesta activitat a més a més hem apres les taules de multiplicar i hem fet musica i ed.fisica
    Rocio 3r

    ResponElimina
  6. A mi m'ancantat aquesta activitat a més a més hem apres les taules de mutiplicar i hea fet musica i ed.fisica
    Rocio 3r

    ResponElimina
  7. A mi m'ha encantat fer les taules de multiplicar .Ara ja puc dir que se les taules de multiplicar més xules del món .

    ResponElimina
  8. A mi m'ha agradat molt perquè les hem apres d'una manera molt divertida, cantant i ballant un rap. Crec que no se m´oblidaràn mai més. Si alguna vegada no m'enrecordo cantare el rap de les taules de multiplicar.

    ResponElimina
  9. A mi m'ha agradat molt perquè les hem apres d'una manera molt divertida, cantant i ballant un rap. Crec que no se m´oblidaràn mai més. Si alguna vegada no m'enrecordo cantare el rap de les taules de multiplicar.DAVID JUAN

    ResponElimina
  10. Ens ha agradat molt, està molt xulo. Una bona manera d’estudiar les taules de multiplicar.

    ResponElimina
  11. a mi m'ha agradat molt fer els balls amb uns rodolins perque hem fet musica i ed. fisica alhora i ha sigut molt divertit.Laia v.

    ResponElimina
  12. A mi m'ha semblat molt divertit per que hem cantat despres em grabat i abans de tot aixo em practicat les taules de multiplicar.

    ResponElimina
  13. Ho hem mirat i és súper xulo. A demés ens ha servit de molt, m’ho he passat genial.Estem molt contents😁.

    ResponElimina
  14. A estat molt xulo, ens hem esforçat molt i el més important és que hem après les taules de multiplicar.

    ResponElimina
  15. A mi m'ha agradat molt fer aquest rap de les taules de multiplicar i a més a més hem après les taules de multiplicar cantant rodolins i ballant.

    ResponElimina
  16. Crec que ens ho hem currat molt i tot l'esforç ha valgut la pena...
    Espero continuar així i que us hagi agradat molt els nostres raps.

    ResponElimina